Hi!

Ik vind het erg leuk om foto’s te maken! Ben een echte hobby-fotograaf. Op mijn blog  a picture a day plaats ik een jaar lang elke dag een foto, dat is best een uitdaging! En nu wil ik jullie ook uitdagen, elke week (of vaker) plaats ik hier een thema. Het is dan de bedoeling dat je een foto maakt met dat thema, een echte uitdaging dus! Ik hoop dat jullie mee willen gaan doen, en kan nu al niet wachten om jullie foto’s te zien! Als je een foto met het thema gemaakt hebt, laat dan een berichtje achter met een link naar de foto zodat iedereen je foto kan bekijken!

I love to take pictures! I’m a real amateur photographer. A year long I’m making a picture a day which you can see on my photo-blog. It’s a real challenge! And now I want to challenge you, at least once a week I’m gonna place a theme here. I hope you will join me and try to make a picture with that theme in mind. Once you’ve made a picture put it on your website and leave a link in a comment. That way we can all go and see your picture!

~ by klaar on July 12, 2008.

12 Responses to “Hi!”

  1. leuk plan Klaartje🙂 alleen… voor komende week is er zon beloofd, dus hopelijk wordt het een echte uitdaging *lol*

  2. Ik probeer mee te doen hoor!

  3. Leuk idee!

  4. leuk idee!! zal mijn camera dan toch eens wat meer moeten gebruiken, probeer mee te doen!

  5. Ik doe mee!!!!

  6. Goei idee Klaartje!!!!!
    Helaas ben ik niet zo’n fotograaf en nog erger…..helemaal geen fotomodel😉
    Succes met je nieuwe blog!!

  7. Oh Yes, we have a lot of rain too!!!! Love this blog Klaartje and can’t wait to join in! xx

  8. wat een gaaf blog bij dat ik het ontdekt heb, ga in ieder geval proberen om iedere week mee te doen

    liefs yvon

  9. Wat een ontzettend leuk idee…..ik ga zeker proberen om regelmatig mee te doen…..al was het alleen om het fotograferen nog meer onder de knie te krijgen!!

  10. ow wat hartstikke leuk idee.. ik loop nu dat een paar weekjes achter maar ga zeker mee doen.. ik hou echt van foto’s maken dus moet helemaal goed komen =D

  11. Via via (de sites van Bettie en Jacqueline) kom ik hier terecht en vind dit echt een heel leuk idee.
    Wil dan ook proberen hier ook eens aan mee te doen. Thema van deze week vind ik wel lastig, maar misschien de volgende keer.

    Groetjes,
    Margreet

  12. Hallo ,via Jacqueline kom ik bij jouw site,erg leuk die week opdracht,ik wil het graag eens proberen,als ik mag?
    gr.jantine

Leave a Reply

 
